Klippetiklipp

Idag så blev jag 1500:- fattigare..det var vad min frisör "fick" av mig då hon klippte mig och färga slingor i mitt hår.
Men det blev skitbra! Är hur nöjd som helst! Men det sved till lite i plånboken, men vafan. Räknade med att det skulle gå åt lite pengar..vill man vara fin så ;)
Hon gjorde väldigt i underhåret och så, eftersom jag inte hade nån färg innan så det skulle inte ha syns så mkt om vi inte tog så pass mkt ändå.
Bleka slingor, guldblonda, och whiskey slingor :D
Väldigt nice! Jag är lite mera blond nu mera det gillar jag.
Sen klippte hon det lite oxå, så har lite mera frisyr nu, lite mera lugg o så :)
Trevligt!

Före:



Efter:



Jag är nöjd med resultatet, lite mera liv i det hela :) :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Va fint håret blev =)

2009-11-09 @ 17:15:00
URL: http://kristinoerik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0