Måndag

Måndagar är väl härliga? ;) Första dagen på en ny arbetsvecka..aaah..
Eller inte.
Fast min första dag på veckan har väl varit okej. Var på praktiken till 14 för att sedan bege mig hem och gå på en hygienkurs. (mattant som man är så måste man ju vara uppdaterad på allt som har med hygien och mat att göra)
Så nu har jag ett kursintyg på det, whohoooo! Klarade iaf den "tentan" på första försöket så det är väl inte så illa pinkat ;P

På praktiken så gick vi igenom lite journalföring och sedan fick jag vara med på ett behandlingsteam-möte. Det var intressant så det var synd att jag var tvungen att gå tidigare. Men det blir fler tillfällen för dessa möten skulle jag tro. Imorrn så blir det lite aktivitetsbedömning och självskattningsbedömningar. Hoppas på att det går bra, ska bli kul iaf.

Snart är det Ullared på tv det får inte missas! :)

Hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0