Heeeeelg!

Heeej Hopp!

Det har varit en fullspäckad nystart i skolan den här veckan! Så det är väääldigt skönt med helg!
Varit på stan och shoppat loss redigt ordentligt :) Gött! (fast inte så mkt men lite ändå) har ju tjänat inte lite kosning under sommaren och så fick jag ju CSN nu oxå så har ju lite och slösa med så att säga :) Så lite shopping vad jag nog allt värd :)

Ikväll så blir det lugnt, ska käka middag med mamma, ska bli trevligt. 
Imorgon så blir det till och jobba lite extra..är inte så många timmar så det lär väl gå hyffsat fort.

Sen är det en ny fullspäckad skolvecka framöver! Fast jag går typ bara till lunch varje dag så det är lite soft iallafall.



Nu ska jag slappa lite i soffan och sen så börja och laga käk :P
Tacopaj! mums!


He´rå!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack för den goda pajen, fick ju en inbjudan ja oxå! :D

2009-09-09 @ 11:39:37
URL: http://maddenande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0