Mentorsutbildning

Vår termin ska vara mentorer den här gången..så jag tyckte det var ett givet val för mig att vara med på :)

Så kom dit lite innan och då står det några gubbar och tanter vid ingången till salen. Och en av gubbarna kommer fram och säger att de är från Corren och undrar om jag vill vara med i deras reportage om LIU och mentorskapet och själva mentorsutbildningen...Så vad gör Malin?! Jo hon säger okej varför inte...:)

Han frågade lite om varför jag vill vara mentor och vad jag har för förväntningar. Jag tycker bara det är kul att dela med sig av sina erfarenheter till nya och kunna vara som en guide i deras första tid på universitetet. Får se hur han formulera mina svar, förhoppningsvis så blir det hyffsat likt.
Men det är ju lite kul, man måste bjuda på sig själv ibland! :)

Så håll uppsikt i nästa vecka! (onsdags corren skulle det vara med i)
Jag får väl börja skriva autografer sen...Höhöhö
Eller inte ;)



Tycker bilden är så fin :) Sommarn börjar ta slut nu, men bilder som denna gör att den kan vara kvar lite till :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

woooooow ! ;) Se där ja... Den måste man ju läsa då. :P Vi ses snart vid gymmet! ;)

2009-09-11 @ 12:01:54
URL: http://maddenande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0