Snökaos del 2

Det blev inget jobbande för mig igår(söndag). För att alla pendeltåg var INSTÄLLDA fram tills kl 12 på förmiddagen. Men de började inte och gå förns sent på eftermiddagen. Så det var tur att jag slapp åka iväg igår! Fasen vad jobbigt om jag hade kommit iväg och sen inte kunnat komma hem förns as sent på kvällen! USCH näe det räckte med i lördags!
Så igår var jag inte utanför dörren ens! Burr burr
Jag satt inne och plugga..läste några artiklar och lite sånt.

Idag ska jag bege mig till Norrköping så jag hoppas att Campusbussen går som den ska idag iaf. Annars så kommer man ju inte till skolan heller :S
Det är -25 grader ute idag :O
Känns ju inte så lockande och gå ut idag heller men vad gör man, måste man så måste man.

Nu ska här grejas lite innan det ska åkas till skolan


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0