Svullat..

Jodå nu har jag allt svullat i mig två Cheeseburgers :) Mmmmmm

Billigt, gott och snabbt..minus är väl att det inte är så jäkla nyttigt kanske. Det är ju inte varje dag som man käkar på Donkan liksom. Passade på att lyxa till det lite såhär i slutet på veckan plus att jag var hungrig som en varg och gris på samma gång. Hade inte med mig något käk :/ Så det blev liksom lite akut i magen så att säga.. ;)

I tisdags så svullade jag även på en gratis lunchmacka som näringslivet bjöd på, kycklingcurry mmmmm :)
Om två timmar så ska jag gå på en till gratisföreläsning på HU(Hälsouniversititet) och då får jag gratisfika :)

Fasen vad bra vecka det är känner jag :) Och gratis är gott :P

En annan har ju helg nu då :) Inget på schemat imorgon men ska sitta och läsa en avhandling och lite sånt.

Torsdag (som det är idag) innebär även Kniven mot strupen! :) Min favvomatserie :)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0