Vinter 2010

Dagen började med att jag fick hjälpa till och putta fram bilen för Per. För han hade satt sig fast på parkeringen...gick inte så bra och putta eftersom bara jag gled hela tiden ;) Jag hämta lite grus och la under däcken så de fick nåt fäste på snön. Och de fick dom :D
Så kunde älsklingen brumma iväg till jobbet tack vare mig ;)

Sen var det bara för mig att läsa läsa läsa..avhandling och hitta olika perspektiv i den som jag sedan ska reflektera och analysera hur de hänger ihop..
            

                                   
Efter några timmar så blev jag så less på och läsa så då gick jag ut en sväng och tog med mig kameran! :)


Bilder på vintern vid stångån :)
Mycket nöje ;)

                   

                   



                      


              






Fotografen Malin ute i vinterlandskapet :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0