GODKÄND!

Yeeeaaaaaah!! Jag fick ett G på tentan! uh la la la laa! :D
Fasen vad gött det känns!! :)

Helt jäla nice asså!

Dagen började med att jag SOV ut (var ett tag sen det hände) Så det var skönt. Sen frukost kollade på en film på voddler(en grymt bra filmsajt som jag har gratis tackvare BBB) sen en dusch, sen kolla över schemat för dagen, HEL 2 började ju idag :) Käka lite lunch för att sedan få skjuts in till stan med älsklingen.

Kom in till stan en timme innan jag skulle på introduktion, ville gå och kolla lite i affärer innan ;P
Kollade lite på Bikbok, lagerhouse, HM, Cubus och hitta fasen inte ett skit som jag ville ha eller tyckte var snyggt. Gick förbi Gina tricot på väg till NH(nationernas hus) och hade väl typ en kvart på mig tills introduktionen var. Jag hittade en massa fynd på Gina :D och de kostade bara 49 kronor styck :-O
Shoppa shoppa shoppa :)
Sen var det bara och springa till NH! Var nån jäla frågvis säljare på stan från nåt företag som vill ställa en massa frågor men jag gav ett stressigt svar så han bad om ursäkt att han fråga..hihihi..fick du!

Kom precis i tid till introduktionen..pjuuuh!

Ska bli en jävligt rolig kurs! :)

Sen så var det två föreläsningar.." vad händer som händer vid ett sexuellt möte" och en film om kärlek på äldre dar...
Intressant dag!
När jag kom hem så rusade jag in för och kolla mail och studieresultat...och så fick jag se detta underbara resultat :) * = kursen slutförd!!!!! Alltså att jag fått ett G på tentan!!!


Uh la la la Uh la la la! :)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Grattis igen! :)

jaa den kursen passar dig, hoppas du får lära dig nåt! ;)Kram

2010-01-26 @ 11:57:02
Postat av: Anonym

Grattis Malin vad roligt för dig =)

Har allt hållit tummarna för dig här hemma i Norrköping :)

Kram kram

2010-01-27 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0