Helg v.3

Jahopp det var den helgen det.
Och jobbat har man gjort också, tjänat lite cash det är inte dumt det.
Det gick och jobba trots min förkylning med det kommer inte och bli nån träning imorrn, kanske kan bli nåt i slutet på veckan.

Imorgon börjar HEL 2 :D skit vad fort tiden går :-O kändes som vi nyss gick HEL 1an. Men icke nu så är det år 3 som börjar!

Såg på Hotel Rwanda nyss. Förjävla bra film! Den bästa på länge som jag har sett, och jag blev så upprörd och sen den. Men lärorik och se. Så se den! (om ni inte har gjort det)


Jag känner fasen inte smaken på chipsen som jag nyss moffa i mig :P jävla skit asså! var ju nyss förkyld :/
Fast jag är inte speciellt täppt i näsan men det finns ändå ingen smak hmm konstigt det där. Menmen det lär väl gå över så småning om.

Vad det gäller barnvakt som jag skulle vara i lördags så blev det bara en timmes passning. Det blev ändrade planer men jag fick iaf leka lite med Molly :) Vi käka macka och yoghurt med hajen soundtrack(jag fick säga bampambampambaam varje gång skeden skulle in i munnen) det var något som var himla roligt tydligen så faster fick hålla på så tills yoghurten var slut och det var ju tur för hon hade tydligen inte käkat så mkt under dagen.

Näe men det var väl det för nu då. Får se vad morgondagen har att erbjuda och hur de kommande veckorna ska se ut..jag ska tydligen vara med i Pilotgruppen.. :S jag ska förbättra hela landstinget i östergötland...typ ;)

Kram och Hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0