Long time now sen sist..

Ja nu var det verkligen läänge sen sist nåt skrevs här av mig..Uscha då..


Inte riktigt haft tid, ork eller lust och skriva nåt..

Men ska bli bättring på det!

I helgen så har jag vart ledig inget jobb denna helg inte! Men jag har fått slitit med tentapluggandet istället.. :/
Omtenta på torsdag! Bäst det går bra annars blir det ingen dispens! Då blir det examen våren 2011 istället för hösten 2011 :P

Annars så har jag tränat en del nu i veckan det är bra det! Beach 2010 here i come! :) :)
Sen vart och lekt och gosat lite med Molly igår.. fasen vad hon växer och blir stor och hon kan ju så jäkla mkt ord!
:)

Veckan som kommer bjuder på mera tentaplugg och komplettering på den där jävla litteraturstudien!

Ikväll ska jag kolla på En annan del av Köping! Lär väl bli en film oxå om man har tur :)


Näe men vi säger så så länge då! Håller på och tvättar nu så ska gå o hänga upp den nu..


Återkommer om en snar framtid :)

Jättekraaam! (Inspirerad av teletubbies som Molly & Jag titta på igår, ett helvetesprogram är vad det är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0