Nu börjar viktnedräkningen!

Nu så jävlar ska här tränas och ätas nyttigt och riktigt!
Gjort upp en plan för hur det hela ska gå till väga så nu jäklar!!

Men det lär inte bli någon hårdträning idag efter lördagens vurpa.. haha! var ju så att vi var i stan och skulle åka in till krogstråket och Per var ju på klassåterträff. Så jag hängde med Marie till några kompisar och sen skulle vi ta cyklar in till stan..
Jag fick sitta bak på pakethållaren som inte var så stabil och sen är ju det så jäkla många backar i Östersund så det gick ganska fort och så var det ett gupp som inte var inplanerat att vara där - så for Malin av pakethållaren och hamna ganska så väldigt snett på höger fotled! AJAJAJ! Så nu har man ju ont då i den och upp på skenbenet och upp på rumpan då! Fast det är ju mycket bättre idag men det gjorde nåt fruktansvärt ont på lördagskvällen!! 

Så så kan det gå! Tur att det inte blev värre bara! Men ska ta och gå en promenix senare när regnet har slutat upp och ösa ner här så att man får sig lite motion i alla fall! så mitt springträningsschema ligger lite på lur nu ett tag..så får man hoppas att det kan återupptas i veckan när foten/benet/rumpan mår bättre..

Fick ett väldigt gulligt sms i morse från Linda som skrev vad Molly hade sagt på morgonen om faster Malin om att hon älska Malin väldigt mycket och att hon måste komma hit :) :) så jag ringde upp och prata med Molly och hon berätta om sin söta lillasyster..

Näe men nu kanske man ska sig en promenix då kanske!

Ha de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0