Home alone

Jupp ikväll är man home alone..älsklingen är i Götlaborg idag/kväll och kommer hem imorrn kväll. Så det är inte så himla läänge som jag är själv men ändå.
Börjar bli lite småsegt och vara själv nu och tråkigt. Saknar min älskling! ♥♥♥

Idag har jag iaf suttit och diskuterat om c uppsatsen. Vi kom la inte så långt idag men vi är på gång iaf och det är positivt. Jag/vi fick svar från handledaren kring de frågor som vi hade och vi ska tänka om på några grejer tills på fredag. Men det blir nog bra till slut.
Sen så vart det hemgång runt 11 och då somna jag i en timme för jag var lite trötter. Eftersom att älsklingen gick upp vid fyra!! stackars.. och sen så sov jag inte världsbäst inatt heller så det blev lite sömn på eftermiddagen och så var det tänkt att jag skulle plugga lite sociologi men det gick väldigt trögt med det oxå. Kanske beror på att man var trött eller vad vet jag..Det blev träning idag sen vid fyra med Madde :) bra jobbat idag!

Kollade på Äntligen Midsommar, nån svensk film från 2009 tror jag..den var helt värdelös men lite kul, tiden gick iaf lite fortare. :P

Kollar lite halvt på Håkans bar på femma nu..det verkar ju kul för han att han har öppnat en bar i Thailand. Fast nu har hans öl leverans blivit inställd :-O ingen ÖÖÖL oh my gooood ;)

Sen är det Saltön på ettan :) wiie sen är det ju Boston tea party på femma herregud vad det är mkt nu ;)
fast kommer inte orka kolla på allt ikväll tror jag men nästan..

Nu ska jag gosa in mig i älsklingens morgonrock och kolla på Saltön :)

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0