Våååååååååår :)

Tjohoo ja nu är det fasen vår i vårt avlånga land :D

Det gillar jaaag! :)

Inte varti någon bra uppdaterare på sista tiden har jag märkt ;) Får bli bättringar på det, jag skulle ju vilja ha lite tips om hur man ändrar utseende och sånt i bloggen. För den ser ju inte så himla rolig ut som den är just nu.  Inte lärt mig alla fineser som det finns ;)

Är precis hemkommen från Töreboda, har varit och firat Per´s farmors 90 års-dag. Det var en trevlig vistelse, det är skönt och få lämna stan ett par dagar och åka iväg. Vädret var väl inte det helt bästa igår men idag så var det riktigt najs. Nästan sommarvärmen ute :) :)



Födelsedagsbarnet med barn och barnbarn :)




Här åts det lunch..
(inte just vårt bord men nästan, det var likadant dukat)





Lax och potatis med en himla massa gott till *mums*




Ett annat dukat bord där vi käka och vid ett av borden så kunde man käka brevid en uppstoppad VARG :S
(Jag blev fasen rädd när jag såg den första gången jag gick in. Den var oxå till salu 50 000 spänn)




Detta är Arn kyrka by the way, fast det var stängd när vi kom dit..


Arn pissade även här.... ;)


Latin är ett konstigt språk..


Vi var även vid Viken vid sommarstugan, fiiint!



Björk vid sjön


Blir man inte lite bad sugen när det glimmar i vattnet sådär :D *me like*


Dogsen var med från Östersund :)




Avslutar med en härlig vårbild :) det är utsikten från sommarstugan, inte så dumt inte :)

Det var trevliga dagar i Töreboda :) God mat och trevligt sällskap!

Så nu vart det  lite uppdatering iaf!

♥Puss & Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0