Segt slem..

Ja fyfasen vad slem kan vara segt. Sitter en hel drös i lungorna som ligger där och skrovlar sig så att man låter som man har rökt i sådär 40 år.
Men det börjar lossna sakta men säkert. Stressnivån börjar väl att öka nu när praktiken står för dörren på måndag morgon..ska bli kul men ändå nervöst!
De verkade ju vara kanonbra på det stället jag ska vara utefter mitt första besök där, så får hoppas att de är bra hela tiden.

Idag hoppas jag att motivationen kommer att vara på topp när det ska resultatsanalyseras på högsta nivå. Sedan vore det nog bra om jag lyckades läsa lite kring mitt praktiksområde också - geriartrik.

Tråkväder idag ser det ut som..hmm så det kan nog bli en lyckad pluggdag!

Gapa & svälj - trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0