Datorer!!

Ja fasen vad det ska krångla med dessa datorer..jag fick tydligen inte bort allt virus trojan helvete. Eftersom det är en dowload trojan eller vad fasen det nu är..så varje gång som jag ska ladda ner nåt så kommer det in en massa trojaner oxå.. För det märkte jag när jag skulle ladda hem True Blood i måndags då blev datorn seg och surra igen så då var det dags igen då.
MUPP!

Nu sitter jag och har min dator igen..fast den är ju lite seg och konstig den oxå! så jag blir tokig på detta, det går ju inte heller att vara utan datorn en hel dag eftersom jag är beroende av den..kolla skolmailen, slö surfa, facebooka går ju bara inte att vara utan en hel dag ifrån..eller?!?!
Det är konstigt sånt dära för det borde jag ju kunna vara ifrån en dag men ICKE! 

Några dagar kvar nu tills skolan drar igång igen..känns lite halvsegt men ändå kul och komma igång igen. Idag blir det en slapp - slö dag med lite träning såklart. 
Går väl  sådär med min viktminskning..men har allt minskat lite i omkrets runt magen och det gillar jag! Vet inte om man ska gå efter omkretsen, vågen eller hur kläder sitter..svårt sånt där..men tror det får bli en blandning av dom.

Näe om jag ska ta och göra nåt vettigare nu då..som att inte sitta vid datorn..dagen kommer väl att se ut ungefär så här:
Läsa
Träna
Träffa bebis
Fångarna på fortet!!
Sova...
Nåt sånt i det stora hela iallafall

Imorgon blir det brum brum och klipp klipp! Härligt!

Her´rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0