Trojanska hästjävlar!

Fan vad jag är korkad i huvudet ibland! Det slutade med att datorn(Pers dator) blev attackerad av typ 17 trojanska hästar! OJOJ! Man ska inte ladda hem saker från nätet! USCH! Aja nån gång ska ju vara den första och få virus..men inget kul och jag fattar ju inte alls vad man ska göra när sånt här händer..så jag ringde brorsan (eftersom Per inte var hemma) han fick guida mig lite men han visste ju inte heller riktigt vad jag skulle göra eftersom han inte blivit utsatt för sånt här..

Det var ju en rolig kväll jag hade igår..satt och svettades och nästan lipa över att jag blev virus attackerad :( eftersom det inte är MIN dator och känns ju inge kul och förstöra nån annans dator...

Men datorn verkar ju funka som den ska iallafall så det kanske inte blev någon större skada..hoppas jag. Fast den är lite seg och den jobbar ganska mycket men det är två trojaner kvar nånstans som jag håller på och söker efter nu så det är säkert därför...

Men så går det när man är lite korkad i huvudet ibland!
Skärpning!

Her´rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0