Long time since I been writing...

Jodåsåatteee
Tiden den går...

Men herrejeflar vad det är mycket som går runt i mitt lilla huvud nu!

* Sista terminen..ska vara klar färdig utbildad om EN månad!! GAH!
* Opponering och respondering på cuppsats!
* Tenta snart igen..(fast den sista typ)
* Söka jobb(sök ett iaf och ska söka ett till)

Men nu börjar det väl att ordna upp sig med allt förhoppningsvis..så då får jag lite tid och uppdatera lite här ;)

Home alone ikväll för Per är ute och roar sig med sina arbetskamrater och käkar tre rätters mendans jag får käka firrepinnar och pasta.. men jag är glad för det!

Imorgon är det min dag! Malin står på almanackan!

Från wikipedia:

Malin var ett av 1970- och 1980-talens största modenamn. Populariteten tog fart när filmerna om Saltkråkan visades för första gången i svensk TV och fortsatte sedan att öka under lång tid. 31 december 2005 fanns det totalt 48 255 personer i Sverige med namnet, varav 40 678 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 344 flickor namnet, varav 190 fick det som tilltalsnamn.

Så då vet ni!
Ha de underbart tills vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0