Allting är vitt vitt vitt..

Japp allt är vitt ute och snöbergen är flera flera meter höga :-O

Det har kommit sjukt mycket snö den här helgen helt gaaalet! Jag hoppas att våren vill komma snart!! Vill ha sooooool. Den var ioförsig framme en stund på förmiddagen, me like! Sjukt kallt och gå till Campusbussen förut. Frös mest om benen för att där hade jag inga långkalsonger(som jag borde ha haft).

Skoldagen kändes väldigt kort idag och det var den ju ;) börja kl ett och sluta kl tre :P det är lagom och det gillar vi ;) hade bara basgrupp där vi diskuterade lite occupational science och arbetsterapi det vanliga alltså ;)

Ikväll så ska jag bara kolla på film och slöa. Kanske blir den senaste Saw filmen?! Har funderat på och se den nu i några dar så det kanske är dags..

Näe nu kanske man ska ta och ordna ihop någon slags kvällsmat här...firrepinnar! :P Lyxigt värre en måndagkväll! ;)

:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0