Fredag 22 januari

Så jäkla gött tenta gick igår då! Kände mig cool lung och hade en gammal basgruppshandledare som examinator.
Jag kopplade till en annan målgrupp med referenser i alla mina svar. Kändes mycket mycket bättre än sist och de sista minuterna av tenta så satt vi och prata om vart jag kan tänka mig och börja jobba..kändes hur bra som helst :) :) Och jag kände att hon hängde med på mina kopplingar och så också några utvecklingar fick jag säga men det var skönt för då kände jag att jag fick visa att jag har svar och kan utveckla och att hon var med i mitt resonemang.

Me like!
Vi får resultatet i nästa vecka så *HOPPAS*

Skickade nyss in reviderade rapporten igen, och skrev att jag var tacksam om snabbt svar om det skulle vara något ytterligare som skulle ändras. Men jag har suttit i 7-8 timmar sammanlagt med att ändra i rapporten så kan inte göra så mycket mera nu kände jag så det var lika bra att skicka in och se vad de tycker.

Börjar bli lite förkyld också det gillar vi inte.. :/ Men det var bra att det inte kom tidigare så att jag hade missat tentan pga det.

Imorrn ska det jobbas lite (om det inte blir värre med förkylningen då) och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag vara barnvakt :) :)

Ska ta helg nu och käka lite lunch och sen kolla på film i soffan!!
Woho!


Kram och Hej!

Kommentarer
Postat av: Madelene

oj gaaash här har man missat lite.. :) hopppas allt är bra med dig o gå inte nu o bli massa förkyld.. haha.. men gött tentan gick fint för dig, känningarna liksom. Imorrn träning igen gumman! :D Kramar

2010-01-24 @ 12:44:39
URL: http://maddenande.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu Madde nu händer det allt grejer här serru ;)

Mm jäkla förkylning nu igen asså :/ usch usch



KRAM

2010-01-24 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0