Onsdag 20 januari 2010

Onsdag idag då, imorn gäller det! TENTA!
Är lite psyko nu här hemma, går runt och tänker engagemang, tillgänglighet, aktivitet, delaktighet mest hela tiden ;)
Fokus på högsta nivå, vad kan jag koppla och hur ser jag sammanhang..crazy!

Fick precis reda på att jag har dispens till och med 8 februari. Så det var ju positivt :)
Jag får iaf delta i HEL 2 kursen, som handlar och sexologi och det gillar vi ;)

Ska skicka in mina kompletteringar på min rapport så fort jag har gjort tentan eller iaf börja och göra dem. Är ju inte så himla mkt som ska göras bara förtydliga en del i resultatet.


Nähepp nu ska vi se delaktighet..tillgänglighet...aktivitet..arbetsterapi

Hej´rå!

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0