Hellosan!

Här sitter man nu i Åsgård och har myggbett över öronen.. fått fyra till på ena foten sedan igår..här säkert en tjugo myggbett totalt på båda benen! Jävla myggor varför ska de få finnas för?! Ingen som helst funktion fyller de små krypen. Förutom för fåglarna då..käka upp dom nu alla fåglar! Fort innan jag blir ett enda stort myggbett!

Man tar det ganska lugnt när man är på landet..det är trevligt det! I måndags så inleddes mina springträningsveckor här..min plan är att springa mån, ons, fre. Har lyckats med det en så länge..men fy fasen vilken dålig kondis man har då..skämmes tamefan! men det kanske kan bli bättre efter dessa veckor..förhoppningsvis.
Funderar på att ta cykeln en dag för att det är ju bra kondisträning det mä och det är mycket roligare och skonsammare mot mina benhinnor. Känner mig som en stel kärring som ojar sig varje steg hon tar.

That´s it för nu!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0