Horn

Igår så tillbringades dagen i Horn! (det ligger ju åt Kisa hållet till för de som inte vet det)

I Horn så bor mormor´s kusin Siv, så vi (mamma, jag och Sture) åkte dit för att hälsa på henni lite.
Vi fick först fika när vi kom dit, sen käkade vi lunch som bestod av kåldolmar och sedan fika igen..
Väldigt gott och trevligt.
Mamma och jag gick även en liten promenix i Horn. Finns inte så mycket i Horn och titta på men det var en väldigt fin dag!





Det finns iallafall ett ICA i Horn...och ett bibliotek.. och ett Café som kanske inte finns kvar så länge till men det fanns igår..alltså det finns inte så mycket i Horn.. men det är väldigt fint och kolla på vattnet och utsikten!



I det vita huset som syns där så har Sivan bott i..nu ägs det av några Stockholmare som har det som sommarstuga..

Var på gymmet i förmiddags, det är en bred åldersfördelning på detta ställe. När jag kom så var det två pensionärer som var där för första gången såg det ut som.. sedan när jag nästan var klar så kommer det en tjej och en kille med en liten liten bebis..ååh! Den var supersöt och satt i sin lilla sulkistol och kolla på pappan när han träna..hihi!

Näe nu ska det tvättas här!

Over änd Out! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0