Sommar sommar sommar..

Härligt när solen kommer fram tycker jag! Då känner man att det är sommar, och idag är det ju sommarsolståndet också för den som inte visste det. Vilket innebär att dagen är längre än natten idag, wohooo!

Idag har jag varit på introduktion på jobbet där jag ska vara nästa vecka..eftersom jag ska jobba själv där så kände jag att en introduktion är behövlig. Det kommer att gå finemang tror jag! inte alls så avancerat om man säger så..

Igår gicks det en promenix runt ån med modern och "tjuvplockade" lupiner..fast det var längs med ån så det var inte på någons tomt..

Tog några bilder också..




Denna lilla björktrast satt på cykeln när jag skulle till affärn och den satt även kvar när jag kom tillbaka..den ser inte så livad ut..snarare som om den var nära döden..inga skjärtfjädrar..knappt några fjädrar på huvet hade den heller..stackars!

Sedan kom brorsan på besök för att Molly ville komma och hälsa på Malin & Pej.. hon är superförtjust i Pej! Lägger huvudet på sne och gör till sig! Hon är bara för söt!



Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0