Uppdatering...

Nu är det väl på sin plats att uppdatera lite här kanske, eller vad tycks?
Jag jobbar och sliter som timvikarie i skolkök. Fast nu är det ju sportlov så då är jag lite ledig. Det var inte igår som jag var det! Så det är ganska gött!
Sökt en del andra jobb i veckan och ska fortsätta så. Går la sissodär men väntar och väntar på att det ska lösa sig. 

Det vore ju trevligt med lite vår nu måste jag säga. Lite less på all snö och att det ska vara så jäkla kallt. Det har tydligen varit svinkallt inatt och det ska hålla på ett tag till. Burrrr


Igår var jag och hälsa på Molly & My! Det var trevligt och mysigt. My hon växer som bara den och hon kan nu sitta upp helt själv. Jag försökte att lära henne att krypa men det gick inte så bra. Lockade lite med leksaker men hon blev bara förbannad ;) för att hon inte kom framåt. SÅ det måste vi jobba lite mera på. Hon måste ju lära sig att krypa nu det är liksom dags. Så det ska faster Malin se till ;)

 
Svårt att få till den perfekta bilden..men denna duger på oss ;)


Sötunge!!

Som sagt det är lite skönt och vara ledig om dagarna, så igår satt jag och surfa runt på favoptic.se. Kollade lite på bågar och bestämde mig för att beställa hem lite provbågar. Idag damp de ner i brevlådan, snabba bud här! Favoriterna är dessa...


Inte säkert att jag ska köpa några denna gång..
Det är iallafall roligt och testa lite :)

Nu är denna uppdatering slut..så nu ska här städas lite. Kan behövas ibland

Ses & hörs en annan dag!
Ha de underbart tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0