Dags för lite uppdatering då :)

Oj! Vad det var läänge sen nu! Så vad har hänt sen i mars då?! Jo om jag ska sammanfatta mig kort så har jag har ju jobbat en hel del som köksbiträde fram tills augusti. Det har varit skönt att ha något jobb iallafall även om jag inte har arbetat med det som jag är utbildad till. Semestern tillbringades i jämtlandsskogarna :) Mycket trevligt med massa festligheter och Yran!

I höst nu så kommer jag att plugga på masterprogrammet för att vidareutveckla mina kunskaper lite. Började förra veckan och tycker att det känns lite förvirrande men det är väl vanligt vid kursstarter. Så är snart på väg till första basgruppstillfället och jag hoppas att det ska räta ut lite frågetecken :)

Så thats it for now!
Det blev en liten kortis uppdatering, bättre än inget.

Ha de så bra tills vi hörs igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0