Fest i hela huset..

Eller nja det är iallafall fest i lägenheten under.. låter som de har det trevligt. Men och ha det på en onsdag liksom ;)

Basgruppen igår gick fint, förutom att det blev brandlarm och hela brainstormingen kring scenariot blev avbrutet. Vi fick ha basgrupp ute i väntan på att det var okej att gå in igen. Så idag har jag suttit och pluggat och försökt lära mig om den hälsofrämjande hälso och sjukvården plus lite kring organisation. Spännande va?! Jo det är det allt. Innan jag satte mig och plugga så gick jag en runda på stan och shoppade loss på två par brallor! Jo jag tackar ja, det var inte dumt.  

Men kors i taket två uppdateringar på samma vecka! Uj uj vad har hänt ;)

Näe men om jag ta och kolla in vad tvn har att erbjuda idag. Antagligen inte så mycket som vanligt. Bonde söker fru men åh lägg ner! kan inte bönderna hitta kärlek på nåt annat sätt än i tv?! Jaja kanske blir true talant eller nåt..

Ha de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0